Forum Forum sojuszu Heaven ( kiedy S.P.A.M i aS.P.A.M ) Strona G│ˇwna
RejestracjaSzukajFAQU┐ytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Hmmm....

 
Odpowiedz do tematu    Forum Forum sojuszu Heaven ( kiedy S.P.A.M i aS.P.A.M ) Strona G│ˇwna » Poza Sojuszem Zobacz poprzedni temat
Zobacz nastŕpny temat
Hmmm....
Autor WiadomoŠ
Juukla
First Sergeant
First Sergeant



Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 603
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

Post Hmmm....
nie wa┼╝─Ö si─Ö ale po obwodach widz─Ö ┼╝e schud┼éam (to ju┼╝ 10 dni), Rollliza boj─Ö si─Ö tego co m├│wisz ┼╝e w 2 tygodniu przybra┼éa┼Ť ok 1,5 kg....????? [link widoczny dla zalogowanych] Opere Trance ( emma shapplin- Spente Le Stelle) ; problem le┼╝y w tym ┼╝e nie rozumiecie facet├│w My mamy inny mechanizm seksualny ni┼╝ wy i to musicie zaakceptowa─ç a nie robi─ç z tego problem├│w Dalszego tw├│j m─ů┼╝ nie chce ogl─ůda─ç i nie przyznaje si─Ö do tego bo wie ┼╝e ty tego nie lubisz wiem po takim twoim stwierdzeniu.... fakt ┼╝e robi takie rzeczy podczas ogl─ůdania tych kobiet (nie chc─Ö powiedzie─ç dosadniej) jest dla mnie przera┼╝ajacy...
Ale potem to powtarzam.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
A mo┼╝e uknu┼éyby┼Ťmy jakie┼Ť spotkanko?
nie chce sie przechwalac, ale mam calkiem podobne

Nadal chcę byc piękna w jego oczach. [link widoczny dla zalogowanych] Ktos pisała o florze bakteryjnej, wg Tombaka to prawie nikt z dorosłych nie ma zdrowej flory bakteryjnej w jelicie.

co tak pusto??? Bo niestety(?) nie praca, a mi┼éo┼Ť─ç zaprowadzi┼éa mnie a┼╝ do W┼éoch. Ja je┼╝d┼╝e do fryzjerki-stylistki, kt├│ra przenios┼éa si─Ö z Katowic do swojego rodzinnego miasta. nie poczu┼éas ulgi, bo w tym wszystkim chyba nie o to chodzi....co mia┼éoby ci przynie┼Ťc ulg─Ö?naturalne m├│wienie prawdy? A ci─ůgle ─çwicz─Ö i jem zdrowo, my┼Ťl─Ö nad zaatakowaniem go jako┼Ť jeszcze od wewn─ůtrz. [link widoczny dla zalogowanych]
pectus - to co chcia┼ébym ci da─ç \ulotna chwila\ dziekuuuje naszuka┼éam sie tej piosenki :**** buziaki....dzieki W┼éoski b┼éyszcz─ů =D doktor powiedzial, ze zrobi 0,7 a pozniej dostrzyknie, a;e w koncu zrobil caly 1ml bo stwierdzil, ze nie bedzie za duzo/ Zdjecia przesle, ale za tydzien w piatek, poniewaz mieszkam w Anglii, a teraz jestem na urlopie. Ale silne leki przeciwb├│lowe pomagaj─ů. Boje sie jego reakcji, nie mia┼éabym do niego ┼╝alu bo sama nie cierpie jej widoku, a co dopiero powiedziec o osobie ktora ma z czyms takim do czynienia pierwszy raz... moze nie chudnies bo tluszcz zamienia sie w miesie a miesnie sa ciezsze niz tluszcz i d;atego mozesz nie widziec spadku wagi jak narazie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
www.cambiolavoro.com
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
B├│l pooperacyjny, tak zgadza si─Ö, potrafi by─ç ogromny, ale w miejscu gdzie jestem i my┼Ťle, ┼╝e jest to powszechnie znane, stosuje si─Ö ro┼╝ne metody zatrzymania b├│lu zaraz po wybudzeniu.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
UTC2014-03-25T10:14:42+00:00102014 Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum Forum sojuszu Heaven ( kiedy S.P.A.M i aS.P.A.M ) Strona G│ˇwna » Poza Sojuszem Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin